UDHEZUES PER NJE STRUKTUR ACCOUNTI PA TEAM

 …PA ANETARE QE REGJISTROHEN POSHTE JUSH!

Te krijosh nje biznes pa patur nje team nuk eshte aspak e thjeshte, por me thjeshtesi mund te realizohet duke ditur bazat e nje strukture te tille. Sigurisht eksistojne shume stategji qe mund te jene po aq te aplikueshme dhe ndoshta me me shum sukses, un ketu dua tju shpjegoj eksperiencen time se si e kam perparuar biznesin tim.

Pervoja ime personale me ka detyruar te planifikoj cdo hap perpara se ta beja ate, kjo bazohet ne disa pika shum te rendesishme.

Nxitimi per te terhequr para

Natyrisht dhe drejtesisht, kemi deshiren te terheqim sa me shpejt shumen qe kemi investuar ose te pakten duam te terheqim para per te verifikuar qe ky biznes funksionon ne te vertete, dhe kjo gje eshte e mundshme por me terheqje te nje shume jo shum te larte (te pakten ne muajt e pare te aktivitetit) sepse pjesa me e madhe e fitimeve qe na vijne nga panelet duhet riperdorur per te rritur accountin.

Duhet te hyjme ne pikpamjen imprenditoriale ku nuk eshte e mundshme te kesh fitime ne qofte se perpara nuk kemi krijuar nje strukture te qendrueshme qe na jep vazhdueshmeri te biznesit.

Ne castin kur vendosim te krijojme nje aktivitet pa referrals, eshte e domosdoshme te  planifikojme cdo hap dhe blerje sepse nuk do kemi asnje lloj ndihme ne qofte se nuk kemi nje TEAM.

Per kete arsye cdo terheqje e vogel do ngadalesoje biznesin tone dhe po ashtu procesin per te arritur qellimet tona.

avarizia

Nxitimi per te blere Panele

Sic ju thashe me pare per terheqjen e parave ashtu mund te ndodhe edhe me blerjen e paneleve, domethene fakti qe mund te kemi ca para ne accountin tone na ben te nxitohemi ne blerjen e paneleve pa planifikuar mire kete hap. Kjo gje na cekuilibron Allowanses duke cuar numrin e tyre ne zero, gje qe do ndodhe shpesh por qe nuk do kete pergjigje negative ne qofte se blerja e paneleve eshte e planifikuar mire dhe sipas mbarimit te cikleve te paneleve qe kemi ne statusin aktiv.

Kjo vlen edhe per punen e paneleve, domethene faktin qe panelet mund te vihen ne pune ne modalitetin 50% ose 100%. Edhe ky hap duhet menduar mire dhe pergjithesisht, per anetaret qe nuk kane referrals, eshte mire te fillojne me modalitetin 50%, sepse kjo gje na jep fitime ne para qe pastaj mund te perdorim per blerje panelesh ose pagesat mujore. Por ne disa raste mund te jete mire te vini panelet ne modalitetin 100% duke blere keshtu automatikisht 2 panele dhe jo 1.

Nje strategji e mire eshte ajo qe te planifikoni aktivimin e paneleve ne menyre te tille qe te mbarojne ciklin ne nje distance kohe njeri nga tjetri, mundesisht duke i kompletuar ato ne cift (dyshe-dyshe) ne nje distance kohe 2 deri ne kater dite nje cift nga tjetri.

Per shembull kemi 8 panele vjollce, duhet te perpiqemi te kompletojme 2 nga ato per cdo perditesim qe ndodh nje here ne 24/48 ore. Edhe ne qofte se kemi allowances mjaftueshem per ti kualifikuar te gjitha 8 panelet ne te njejtin cast, eshte mire ti vini ne pune 2 nga 2 me nje distance kohe dy diteshe njera nga tjetra. Kjo na mundeson nje perdorim konstant te Allowances dhe po aq konstant eshte edhe akreditimi i tyre qe na mundeson te kualifikojme pak panele por ne menyre konstante (kjo vlen ne qofte se perditesimi ndodh ne kohe qe do te thote 24/48 ore, ne qofte se kjo nuk ndodh strategjia duhet ndryshuar sipas perditesimit).

Do ndodhe shpesh qe disa panele te jene ne pushim (‘’in queue’’), nuk duhet te shqetesohemi per kete ne qofte se kemi planifikuar pushimin e tyre ne pritje te paneleve te tjera qe po mbarojne ciklin dhe qe na mundesojne vazhdimin e strategjise sone.

‘’Mos u nxitoni per te kualifikuar te gjitha panelet ne qofte se perpara nuk keni llogaritur mire se si te vazhdoni procesin, te kualifikoni panele pa planifikim mund te ngadalesoje ose te ndaloje procesin dhe kjo mund tju coje ne nje fase negative ku do mbeteni pa Allowances dhe pa panele me vlere me te larte. Po arritet ne kete pike do t’ju duhet te hidhni akoma para ne accontin tuaj dhe kjo nuk duhet te ndodhe ose mund te ndodhe por vetem  ne qofte se kjo eshte deshira juaj’’

Kjo vlen edhe per blerjen e Traffic Pack (problem per te gjithe ata qe i afrohen ketij biznesi), domethene edhe kjo blerje duhet planifikuar me hollesi edhe nese kjo do te thote te kaloni ne acconti PREMIUM.  Ne qofte se i keni te qarta pagesat mujore qe duhet te beni (admin fee mujor dhe trafikun e duhur), nuk duhet te keni frike pse kaloni ne accontin PREMIUM ne pak kohe, ky proces ben pjese ne rritjen e aktivitetit tuaj qe keni llogaritur.

Kuptoj qe mund tju frikesoje te shikoni numrin e allowances ne 0 dhe gjithashtu panelet ne pushim por ne te vertet eshte nje hap i domosdoshem qe te arrini qellimet tuaja sepse eshte pjese e nje planifikimi.

smaniacomprareTraffic Booster

Blerja e Traffic Booster mund te jete e domosdoshme per te shmangur nje ndalim shum te gjate te paneleve ose per te mbaruar ciklin e tyre ne cift me panele te tjere, ne kete menyre mund te bejme roll-up.

Eshe e keshilluar blerja e Traffic Booster per panelet blu dhe per ata te nivelit me te larte (vetem ne disa raste mund te keshillohet edhe per panelet vjollce ne qofte se keni planifikuar mire shpenzimet qe do keni ). Per sa i perket paneleve te kuq dhe te zi, te pakten fillimisht, blerja e traffic Booster eshte e nevojshme per te krijuar nje baze te forte te paneleve duke limituar sa me shume ndaljen e tyre (fazen e pushimit).

Roll-Up

Roll-Up do te thote qe kur 3 panele te nje ngjyre mbarojne ciklin e tyre ju mund ti trasformoni ato ne 1 panel te nivelit me te larte.

ROLL-UP eshte nje aspekt themelor e ketij aktiviteti per ata qe fillojne kete biznes pa nje grup. Duhet te nisemi nga supozimi qe qellimi yne eshte te arrisim tek PANELI I ZI, I cili nuk ka nevoj per allowances per tu kualifikuar por na ndihmon duke na siguruar allowances per panelet e niveleve me te ulet.

Ndryshe nga ata qe krijojne nje aktivitet me nje grup, te arrish tek paneli i zi eshte e domosdoshme per ata qe nuk kane nje grup sepse nuk mund te kene asnje lloj ndihme.

Nje prospekt fitimesh i shkelqyer eshte te kesh 6 panele te zi qe mbarojne ciklin nje ne 2 muaj ose 8 te zi qe mbarojne punen nje ne 1 muaj e gjysem. Ne kete pike mund te ndaloni blerjen e paneleve te niveleve te tjera sepse fale planifikimit dhe faktit qe TE GJITHA panelet mbarojne ciklin ne dite te ndryshem, do keni keshtu nje fitim parash mujor te garantuar konstant dhe allowances gjithashtu (normalisht pak persona ndalohen ne kete pike sepse kerkojne gjthmone me shume fitime).

Per shembull duke u nisur me nje Pakete Blu, pa nje team ne anen tuaj, ju mund te arrini ne situaten e pershkruar siper duke pritur 2,5 deri ne 3 vite.

Duhet te hiqni nga mendja qe ky aktivitet fal para ose ju garanton fitime ne menyre te thjeshte. Eshte e qarte qe per ata persona qe deshirojne te futen ne kete biznes duke rekrutuar anetare te tjere dhe duke krijuar nje grup (i cili duhet te ndjek up-linerin, anetarin kryesor) koha mesatare per te arritur fitimet e deshiruara do jete me e shkurter dhe fitimet me te larta.

Mbani në mend edhe një tjetër aspekt të rëndësishëm: nderkohe qe aktiviteti yne rritet cdo dite, ato persona qe ne u kemi prezantuar kete projekt por qe ata e kane shperfillur, do jene cdo dite me te interesuar duke shikuar sa mire po na ecin punet ne kete biznes.

 Shume veta nuk regjistrohen sepse nuk besojne ne marketing online ose sepse duan te shohin me pare nese ky biznes me te vertet funksionon me ne, ne castin kur ne u tregojme qe per ne eshte fitimprures edhe pa patur referrals, atehere kuriziteti i tyre do shtohet dhe do na kerkojne per te krijuar nje grup.

Ju kujtoj edhe nje here qe strategjia qe sapo ju shpjeguam nuk perfshin referrals sepse eshte e qarte qe me referrals dhe me nje grup te forte cdo gje ndryshon automatikisht: do kemi me shume Hits (trafik) dhe para te fituara nga blerja e Traffic Pack dhe Traffic Booster. Ne kete menyre pritja per fitesa te mira nuk do jete me 2,5 deri ne 3 vite por shume me e shkurter (kjo varet nga numri i referrals).

Te gjitha gjerat e thena deri tani duhen aplikuar si nje qendrim mendor dhe themel baze per cdo lloj strategjie.

Shpresoj qe gjerat qe ju shkruam te jene te dobishme per shume anetare, per te shmangur krijimin e nje aktiviteti te bazuar ne llogaritje te gabuara qe jane pasoje e informacionit te keq.

Pra merrni ne dore laps dhe leter dhe beni mire llogarite tuaja, sepse ne qofte se planifikoni mire punen tuaj dhe ne qofte se dini kur panelet mbarojne ciklin e tyre, nuk keni nevoje te vizitoni faqen e internetit te Bannersbroker cdo dite.

 TE PLANIFIKONI MIRE AKTIVITETIN TUAJ DO TE THOTE TE PUNONI ME PAK PER TE ARRITUR FITIMET MAKSIMALE!!

Nje tjeter aspekt themelor qe duhet konsideruar per ata qe do vazhdojne kete aktivitet pa nje grup jane TE ARDHURAT NETO  qe cdo panel garanton dhe qe duhet futur ne nje kontekst planifikimi global.

Skema ketu poshte tregon te ardhurat neto te paneleve ne funksion te Trafikut te nevojshem per ta kualifikuar.

STATPANNELLI

Per ata qe krijojne nje grup ne Bannersbroker, keto llogari nuk jane te rendesishme sepse kane avantazhe te tjera qe u jepen nga anetaret e tjere por per ata qe bejne kete biznes te vetem, pa ndihmen e nje grupi, keto llogari jane themelore per te planifikuar me shume kujdes SHPENZIMET dhe TE ARDHURAT.

Tek te ardhurat relative te paneleve duhen futur ne llogari edhe shpenzimet per Admin Fee mujor dhe per Traffic Booster dhe gjithashtu shpenzimet per terheqjet qe behen me karten Bannersbroker.

Lascia un commento