TRAFFIC PACK – SI FUNKSIONON

Trafiku eshte ai qe leviz te gjith boten e biznesit. Jane njerezit qe kalojne, shikojne produkte dhe blejne.

Cdo biznes, te jete online apo jo, ka nevoj per TRAFIK, ndryshe biznesi vdes. Ku ka trafik ka para.

Pra edhe Bannersbroker eshte nje kompani qe krijon trafik online.

Pjese e parave qe ju investoni ne bannersbroker perdoren per te blere trafik. Eksiston nje industri gjigante online qe merret me blerje dhe shitje trafiku. Per shembull mjafton te kerkoni ne Google ‘’buy internet traffic’’ per te pare se sa ndermarrje merren me kete biznes.

escercatraffic

Per shembull ketu keni ”screenshot” e nje kompanie qe dergon vizitues te vertet direkt ne faqen tende te interneti.

estrafficboost

Arsya se pse kjo gje eshte e rendesishme qendron ne faktin qe perpara se te kualifikoni nje panel ju duhet te blini trafikun e duhur per te bere kete hap.

Te kualifikosh nje panel do te thote: ‘’ja ku e ke trafikun qe te duhet, tani fillo punen (ciklin)!!’’

Ne kete menyre sigurohet qe nje Panel jeshil per shembull te fitoje 540 dollar kur ju e keni blere 270 dollar.

Bannersbroker dergon trafikun tek publiciteti (to the ad).

Klienti qe do te beje publicitetin e produktit te tij paguan sa here ky ad shfaqet ne ekranin e nje vizitatori te zgjedhur.

Prandaj eshte e sigurt qe paneli do jape te ardhurat e shpresuara (ker eshte kualifikuar)!!

Mendojeni trafikun si nafte. Ju fusni celesin, shtypni pedalin e gazit i cili dergon gasol motorit dhe ky i fundit nis makinen.

Prandaj trafiku eshte nje pjese jetesore e sistemit Bannersbroker.

Per te kualifikuar Panelin ju shtypni Butonin ‘’qualify Panel’’, trafiku dergohet tek Paneli i cili fillon ciklin.

Per kete motiv ju, para se te kualifikoni Panelin duhet te siguroheni te keni trafikun e duhur. Keshtu sigurohet fitimi i parave!!

CFARE ESHTE NJE TRAFFIC PACK (PAKETE TRAFIKU) ?

Traffick pack eshte se si blihet trafiku. Kushton 50 dollar dhe me te ju do keni 50.000 hits (perdoren per kualifikimin e Paneleve). Ne qofte se ju perdorni trafikun per accountin publisher te Bannersbroker atehere do keni 100.000 hits me 50 dollare.

Per te blere Traffic Pack duhet te klikoni ne Purchase>Purchase Traffic Packs ne accountin tuaj.

Lexojeni me vemendje faqen qe do keni ne ekranin tuaj!!

purchasetp

Aty do lexoni qe kur ju bleni nje sasi trafiku per nje muaj, kjo sasi duhet blere cdo muaj (jeni duke u angazhuar per nje abonim mujor).

Ne qofte se ju per nje muaj rrisni sasine e traffick pack, ju keni rritur edhe shpenzimet mujore.

Ju duhet te pranoni te gjitha termat dhe kushtet qe te bleni trafikun e duhur.

Kjo mund t’ju frikesoje pak por duhet te kuptoni qe trafiku eshte ai qe nis motorin Bannersbroker, qe Bannersbroker fiton me kete trafik dhe me ate siguron fitimet e anetareve.

Edhe kur ju bleni nje trafik pack per 50 dollare, ky trafik do ju siguroje nje fitese prej 200 dollaresh. Pra gjithcka ju duhet te beni eshte:

  • Te dini se ne cfare dite te cdo muaji duhet njefare sasie trafiku (qe do thote te dini se ne cfare dite keni bere abonimin);
  • Blini trafikun ate dite (Traffic Pack blihet automatikisht nga Bannersboker cdo muaj);
  • Ngrijeni abonimin sipas nevojave te accountin tuaj. Sasia e Traffic Pack qe do keni nevoje do rritet sa me shume te rritet accounti juaj (rritje do te thote  qe rritet numri i Panelave dhe fitimeve);
  • Kualifikoni Panelet dhe prisni fitimet;

Nuk do keni nevoje te hidhni ne account para te tjera per te siguruar trafikun e cdo muaji. Mjafton qe ju, kur kompletohen Panelet dhe ju jepen parate ne e-wallet, te mbani para mjaftueshem per te blere trfikun e duhur te muajit tjeter. Gabimi me i madh eshte padurimi: nuk duhet te harxhoni te gjitha parate e fituara per te blere Panela cdo muaj!!!

SI TE LLOGARISNI SA TRAFFIC PACK JU DUHEN CDO MUAJ PER ACCOUNTIN TUAJ

Nje gje shume e rendesishme ne planifikimin e biznesit eshte, pervec se te dini se ku doni te arrini, te njihni situacionin tuaj te nisjes dhe ta kontrolloni ate ne menyre konstante.

Kjo eshte e domosdoshme jo vetem per te filluar aktivitetiin ne Bannersbroker, por edhe  gjate zhvillimit te biznesit per te mbajtur nen kontroll assetin e paneleve dhe te beni ne menyre qe keto te punojne ne maksimum.

Te shohim se bashku si behet:

Ajo qe do ju propozoj ketu poshte eshte shume e thjeshte dhe me ka ndihmua si mua po ashtu edhe shume anetare te tjere ne impostimin e strategjive tona:

  • Gjeja e pare qe duam te dime eshte se nga cfare perbehet aktiviteti im i menduar si Ad Inventory, qe do te thote te njohim numrin e panelave per cdo ngjyre qe kemi ne dispozicion. Pastaj krijojme nje tabele ku ne vertikal do shkruajme the gjitha panelet ne rralle (nga i verdhi tek i ziu) dhe afer tyre numrin qe na tregon se sa nga cdo ngjyre kemi ne account.
  • Pastaj duam te dijme se cfare ”cost to be in Business” (cmimi i ndermarrjes) ka asseti yne, domethene sa hits (trafik) me duhen per te kualifikuar cdo grup panelesh te nje ngjyre. Edhe kete te dhene do e shkruajme afer numrit te paneleve qe kemi.
  • Tani do shkruajme per cdo grup panelesh vleren e tyre per te ditur se sa para do me japin kur te kene mbaruar ciklin e tyre.
  • Tani beni llogaritni hits-et (trafikun) total qe ju duhet per accountin tuaj dhe te njejten gje beni me kolonen e fitimeve.

Duke pjestuar numrin totel te hits-eve me 100.000 do kemi numrin total te Traffic Pack qe na duhen per accountin tone (ne rast se do mundemi te kualifikojme te gjithe panelet ne te njejtin cast). Tani pjestojme numrin total te Traffic Pack me numrin e muajve qe paneleve tona me nivel me te larte u duhet per te mraruar ciklin. Ne kete menyre do kemi si rezultat numrin e Traffic Pack qe na duhet cdo muaj per accountin tone.

Te bejme nje shembull:

Supozojme se numri total i hits qe me duhen per accountin tim eshte 1.760.000. Duke bere 1.760.000/100.000 do kemi pak a shum 18 Traffic Pack.

Supozojme se paneli im me i larte eshte jeshili qe ka nevoje per 2 deri ne 3 muaj per tu kompletuar. Duke bere nje pjestim tjeter do kemi: 18/2,5 = 7,2.

Kjo do te thote qe accounti im ka nevoje CDO MUAJ per 7 Traffic Pack.

KETU POSHTE PO JU TREGOJ ASSETIN TIM DERI ME 30/12/2012:

ASSETSPIEG

 

 

 

 

Lascia un commento