SI LINDI BANNERSBROKER

SI LINDI BANNERSBROKER

Banners Broker lindi nga idea e Chris Smith, profesionist i Canadian IT  qe prodhoi Bannersbroker  dhe e hodhi ne tregun online bashke me Kuldip Josun ne tetorin e vitit 2010.

Kuldip Josun e la kompanine per zgjedhje profesionale te ndryshme ne korrik te 2012-tes dhe Chris mbeti i vetmi pronar dhe CEO i Banners Broker International.

Shefi operativ, Raji Dixit dhe Lorenzo Guarini (manaxher i North American Sales) marrin pjese ne grupin eksekutiv te Bannersbroker.

R.Dixit dhe C.Smith jane drejtuesit me te rendesishem te Banners Broker Canada Ltd.

Kompania ndodhet ne Toronto (Kanada) dhe tashme stafi perbehet nga 20 profesioniste marketingu qe administrojne dhe ndihmojne ne aktivitetin e ndermarrjes.

Bannersbroker eshte aktivizuar ne 108 shtete te ndryshme dhe eshte ne rritje te perditshme ne shtete te tjera te botes.

STRUKTURA E KOMPANISE

Struktura internacionale e Bannersbroker eshte e perbere nga Indipendent Contractors qe rapresentojne kompanine ne shtetet bashkepunetore.

Disa nga shtetet qe perfshihen ne projektin Banners Broker jane: Angli, Irland, Franca, Belgjik, Luxemburg, Itali, Gjermani, Austri, Indi, Portogali, Pakistan, Poloni.

Cdo Indipendent Contractor ne shtetin ku eshte kompetent merret me ndihme, shitje, stervitje dhe koordinim te personave qe regjostrohen ne Bannersbroker (ne anglisht keto quhen ‘’Affiliates’’).

Kanadaja dhe USA  administrohen direkt nga kokat qe ideuan Bannerbroker.

ANETARET (AFFILIATES)

Detyra e anetareve te Bannersbroker eshte te marrin rrolin e pergjegjesit qe te mesoje dhe te koordinoje anetaret e ri qe nenshkruhen ne kompanine.

Si shperblim per punen qe zhvillojne, Bannersbroker  do u jape disa ndihma per te perparuar me shpejte bisnesin e tyre (per kete do flasim ne menyre me te qarte ne faqet e adhshme).

Si shkruhet ne faqen e internetit te Bannersbroker Ltd. Cdo person eshte nje anetare i pavarur i abilituar te beje bisnes ne shtetin e tij.

SYNIMI I CHRIS SMITH

Chris Smith dhe kompania e tij operojne ne vendime te bazuara ne 3 faktore te rendesishem:

  • Anetaret shperblehen si duhet?
  • Kompania gjithastu shperblehet?
  • Zgjedhja qe ka marre kompania mundeson nje jete te gjate te ketij bisnesi?

Synimi i Chris Smith eshte te krijoje kompanine publicitare me te madhe te botes ne internet (si per shembull google).

become_affiliate

Lascia un commento